Followers

Tuesday, March 6, 2012

WW: muka budak merajuk...


budak ni kalau merajuk muka serupa ini la...hehe...
muncung sama cam mamanya jugak kalau marajuk...haha 


17 comments:

  1. olololo....siap majuk balik kerusi lagi hah...ape kes ni kak...mesti die nak beli mainan atau aiskerim ko tak bagi ni kak yeak ekekkek....

    ReplyDelete
    Replies
    1. lieya..arfan ni kuat merajuk... klu merajuk lak kena pujuk2 klu tak muncung tu duduk mcm tu memanjang...hehe:) masa ni merajuk tak balik...syok nak mandi lg...hehe

      Delete
  2. alamak..skali dia merajuk la..hehehehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe...merajuk jer dia tahu...tak tgk mama dia merajuk lg...buruk tau..:)haha

      Delete
  3. merajuk... ituler rupanyayerk.. comeljer... tapi kalau ibu merajuk comel lagitak...

    ReplyDelete
  4. huhu..muncung je mulut bila merajuk:)

    ReplyDelete
  5. uishh tukaq skin plak dah kak normi nie..kot mana pun apan majuk tetap hensem..;p muahhahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. muncung2 pun hensem ke shark..hehehee

      Delete
  6. alololo comelnya budak tu mrajuk. hehe.

    ReplyDelete
  7. hehehe...comel la pulak si arfan bila merajuk ye kak :)

    ReplyDelete
  8. merajuk ada gaya tu...hehe...

    ReplyDelete
  9. comelnya merajuk, apasal tu?. mesti nak sesuatu, tapi tak dapat tu tak pun mama marah ye.

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang kena marah ngan mama pun...hehe...

      Delete

Related Posts with Thumbnails