Followers

Thursday, March 22, 2012

kruppp...krapppp...krupppp

Assalamulaikum...

ehehee.. dah petang pun yer... besa la klu petang jer mata nak hampir tertutup...ngantukkk...hehe...tu jer kerja mak yong nikan.... ekeekkke... petang2 ni pewot pun lapor jer...krok krekkk bunyi...akak skrg ni napsu lapor memang tgh naik sesangat.... kejap lapor kejap lapor... tu baru jer makan tadi... nak buat mcm mana layan jer la pewot yg makin membesar ni...haha... godek ler sana sini...nasib baik ada benda tuk di makan...apanya ada ni jer.... kacang "koh kae" perisa barbeque yang beli kat padang besar baru2 ni...nasib baik ada klu tak pedih pewot la jawabnya nak tunggu balik...huhu...layan la kunyah kacang tu sampai kenyang yer....kihkih



makan kacang ni tak boleh berhenti tau...:p



layan kacang bersama ini...:)

13 comments:

  1. sedapnya kacang tu memang feveret cik ina ni. dah lama kacang tu kan.

    ReplyDelete
  2. kacang ni mmg sedap..dh lame x ke padang besar..nnt nk pegi la cari brg2 murah kt sane :)

    ReplyDelete
  3. kacang tu sedap...kalau dah makan sebijik nak berbijik...hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah stgh botol abis ni...non stop..kihkih

      Delete
  4. akak dh berapaminggu preggy? org mengandung mmg cepat lapo... semuabenda rasa nk mkn

    ReplyDelete
    Replies
    1. masuk 12 mggu...hehe..betul tu lapor2 jer..:)

      Delete
  5. sedapnya layan kacang ni..lama tak makan...kalu dah layan mulala addicted

    ReplyDelete
  6. huhu.. hubby lya suka sgt mkn kcg ni..perisa kari kan.. tp y sadisnya..dia suka makan y tepi2 j..kacang tu, dibiarkan

    ReplyDelete
  7. hadoila mak buyung..keje mengunyah je yer ;p

    ReplyDelete
  8. dah lama tak makan kacang nihh..

    ReplyDelete
  9. air coklat itu feveret cheqna =)

    ReplyDelete
  10. tak pernah makan kacang nih heheheh...sedap eh..susu coklat tu peberet aiman

    ReplyDelete
  11. dah lama x makan kacang nie
    dulu ada jugak stok kat opis kacang nie
    sedappp ;)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails