Followers

Monday, March 5, 2012

nasib baik ada benda ni tuk ilang loya...;)

Nasib baik ada benda2 ni semua tuk ilang kan loya tekak ni kat opis...kuikui..:)



Kecur air liur tgkkkk..Hehe...
Nak ajer cari yang masam2 time gini...kuikui...

28 comments:

  1. Replies
    1. hehe:)...insyallah doakan akak sihat2 yer...

      Delete
  2. Makan untuk hilangkan loya tak mengapa, kalau diamalkan sangat pun tak elok rasanya. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kak cik..nomi mkn tuk ilang loya jer... rasa nak muntah jer terus sambar masuk dlm mulut....eeee ecemmm...:)

      Delete
  3. saya asam2 kurang sket kak..sejak dulu tak minat sangat..huhu..selalu sambar gula2 je..

    ReplyDelete
    Replies
    1. TB.. gula2 yang masam pun akak layan gak...:) asal masam jer...hehe

      Delete
  4. tu le kak, awal2 ni mmg tak tahan rase loye2 nye kan...jgn amalkan byk byk2 kak yeak...tak elok...elok lagi kemam kismis masam2 tu.....

    ape2 pun semoga akak sihat2 selalu....take care kak normi!

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu lieya..loya ni memang menjadi2 skrg ni... duduk ngadap pc jer boleh uwekk-uwekk sorang...hehe...time tu la akak cari yg masam gini...:)kan dah kata belum abis jer dah jd kembang tekak... hehe...nasib baik dok sorang jer dlm bilik ni...

      Delete
  5. asam boi tu kalau diletak dalam limau kasturi(belah dua dan masukkan asam boi)...fulamakkkk....

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul kak..besa gak order air asam boi...:) leleh dah air liur ni..hehe

      Delete
  6. owh..preggy ke..Alhamdulillah..
    doakan utk saya juga..
    tk care ya.

    ReplyDelete
  7. Kakak pulak suka kuici nomie... tak berhenti kunyah. Tengok asam tu terliur kakak hihi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe..mcm2 kan perangai org tgh peknen ni kak..akak suka kuaci yer..:)

      Delete
  8. wah..tahniah!! bape bulan dah kak? suka suka suka...hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. baru nak masuk 10 minggu dik...tq..:)

      Delete
  9. pic yg ats sekali tu ape...hehee x penah tgk plak...

    ReplyDelete
    Replies
    1. akak panggil asam jawa campur gula n garam...rasa masam masin manis...:) akak beli kat kelantan hari tu...:)

      Delete
  10. ni yg tak preggy pun terliur...tp mmg elokkan nak kurang loya lagi satu pernah dgr air asam jawa campur garam sikit pun membantu

    ReplyDelete
    Replies
    1. la scary cite pasal asam ni.huk huk huk tadi baru je cik ina cite pasal asam . ko pregnant boleh buat hilang loya.jangan makan banyak sangat asam udah : )

      Delete
    2. posh..nnt saya try buat air asam + garam...perghhh achemmm abisss...:)

      Kak ina.... saya buat ilang loya jer kak ina...buat stok tuk petang jer... time petang mesti terasa sgt loyanya tu...;)

      Delete
  11. huhuhu...asam memang feveret... :) lagi2, kalo jeruk..muehehehe..
    akak preggy yer???..asam memang ubat segale loye la kan.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang kesukaan org pompuan kan asam ni...:) jeruk akak tak mo sgt... nak mcm asam boi / asam jawa jer...

      Delete
  12. dulu masa kecik suke sgt mkn asam..tp bile dah besar ni kurang pulak..hehe

    kak org kata kalo suke masam anak pompuan..betul ke???

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye ke dik..hehe...hrp2 betullah tu...insyaallah...:)

      Delete
  13. sedap mmg sedap, tapi jgn makan bebyk tau kak...

    akak take care!!

    ReplyDelete
  14. waaaaaaaaa nie bukan normi je ngidamm nie ..
    akak yg tgk punnnn x menahan dikk wehh
    selalu amik utk hilangkan ngantukk huhuh

    ReplyDelete
  15. time mual2 n x sedap badan..mmg mujarab makan ni...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails