Followers

Thursday, May 28, 2015

Makan Besar (Jamuan Kelab Staff JP).....

Assalamulaikum....

Salam jumaat semua kawan2 blog... Ada sihat??... harap semua sihat... 
dah masuk minggu cuti sekolah kita ye....
tentu ramai yang dah apply cuti nak balik kampung atau pergi makan angin.... 
pada cikgu cikgi selamat bercuti panjang...hahaa

Akak cam biasa amik cuti sehari dua je... 
x ke mana pun...ronda2 penang dan balik kampung perkara wajib...insyaAllah....


Hari ni akak nak story pasal makan2 akak dengan geng ofis.... 
Kelab Staff  Jabatan Perdangangan tempat akak buat jamuan makan besar-besaran.... 
2 minggu lepas kan ada perlawanan bowling antara staff ofis akak.... so ini kira makan2 sambil bagi hadiah ngan cenderahati la..... selain itu ada sambutan hari lahir unutk staff yg lahir pada mac dan april.... juga raikan rakan2 yang berpindah dan naik pangkat.... memang best sangat sebabnya selalu buat jamuan dalam ofis je... tapi kali ni buat di luar ofis.... di Pan Mutiara restoren.... pakaian hari tu pun bertema merah pink....hahaa.... 

Meh la tengok gambar tg sempat akak ambik hari tu.... 

sebelom pegi makan reramai2  mai kita bergambar dulu... kami semua yang kemerah-merahan hari tu.... kang balik masing2 dah comot...hahaaa
sempat bergambar dalam bas... masing2 ceria... sebahagian lagi naik bas belakang....hahaa
Bersama geng wing kiri... geng potluck ...geng gossip... geng gelak ketawa bersama.... geng whatsApp...     x cukup 3 orang lagi... memang best semua.... yang kiri sekali akak bertukar ke negeri sembilan...          
bye2 Esue......:)
Sambil tunggu makanan kita bergambar dulu ok....tak habis2 bergambar...hikhik
masing2 tengah menjamu selera.... makan2....
akak...:p

 Menu2 memang sedap... Pan Mutiara Restoren ni paling glamer kari kepala ikannya.... memang sedap... selain tu banyak menu yang best2 di situ.... 

sebahagian menu....
siakap 3 rasa pun best....
Kari kepala ikan.... marveles...:)
sotong goreng tepung sedap.... teringat2 sampai ke hari ni....:)

 Sebelum kami semua makan besar... 
ada acara pemberian hadiah/cenderamata/hamper dan acara potong kek hari jadi....
masing2 kemian happy masa ni...:)

akak masa ni ambik hamper/cenderahati untuk tempat ke 5 berkumpulan bowling....
cenderahati....
Hamper kongsi 3 orang.... buat makan2 di ofis...:)

Note: Mood makan nasik minyak kenduri datang lagi.... ahad esok lusa  ada 2 kenduri kahwin sedang menunggu.... itu x kira lagi kenduri di kampung.... hahaaa..... selamat bercuti pada anak2 semua.... take care..:)

7 comments:

  1. Sihat sihat sihat..akak sihat?..sedapnye lauk pauk..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Delete
  2. Bukan meriah dgn warna pink-merah aje Nomie tapi meriah dgn makanan yg beraneka.
    Seronok hati dah perut kalau macam ini selalu:)

    ReplyDelete
  3. wahh meriah kak...sampai 2 bas hah....senang laa camtu semua pergi sekali harung.....

    menu pun sedap2 kak...kari kepala ikan tu paling win...kalo lieya mmg sedap meratah gune tangan tu ekeekekekekek....

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails