Followers

Sunday, June 14, 2015

Belated Besday....11 June...

Asalamualaikum...

11 June 2015 minggu lepas besday akak...yeyyy... Selamat Hari Lahir ucapan untuk diri sendiri.... boleh gitu.... hahaa.... ramai kawan2 wish untuk akak melalui fb dan wassup.... thanks atas doa dan ucapan kalian...amin2... moga doa dimakbulkan....hahaaa.... alhamdulillah umur akak meningkat lagi setahun.... moga apa yang di hajati tahun ini dan seterusnya di makbulkan Allah....

Akak macam biasa potong kek bersama2 suami dan anak2 jer.... tahun ni kek besday share dengan anak bujang akak Adam... besday Adam 20 Mei lepas.... disebabkan adam tak mahu kek nak hadiah kasut dan baju akak tak der la tempah kek untuk Adam tahun ni.... di sebabkan nak bagi Adam happy akak taruk nama dia atas kek besday akak sekali.... hahaaa.... potong kek pun ramai2 sekali dengan anak dara akak tu Allyssa....heheee....


besday kek.... mama n adam... comel jer.... 


Malamnya lepas potong kek akak sekeluarga pergi makan ikan bakar... besday girl request nak makan ikan bakar.... hahaaa... thanks to encik suami belanja malam tu....:)





 Esoknya akak sempat bawa puding/agar2 roti coklat ke ofis sempena makan2 potluck untuk kawan ofis.... kek besday abis anak2 ngappp... so wat ni jer la...hihiii



15 June pulak ofis akak buat jamuan bulanan sambut besday girl / boy satu jabatan.... potong kek lagi...3 bijik kek ok... semua kenyang kek la hari tu....sambil2 ada menu lain... hahaa...



Sempat posing masa ambik hadiah besday....:p


Dapat hadiah comel... bekas air Tupperware ok....thanks kawan2....:)



 Note: Selamat bersekolah kembali ye anak2..... dan 
SELAMAT BERPUASA KEPADA SEMUA KAWAN2 BLOG... MOGA RAMADHAN KALI NI DIBERKATI...AMIN2

10 comments:

  1. happy belated birthday akak..;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Delete
  2. happy belated bfday kak nomi :) lame dah xsinggah sini..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq Dik Anizz Annisa....:)
      tq jugak sbb sudi ke blog akak....

      Delete
  3. wahh meriah besdei akak tahun ni....2 kali gak potong kek....alhamdulillah rezeki kan kak.....

    selamat hari lahir kak...moga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki...amin

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah Lieya... dpt potong kek lagi....
      terima kasih...amin2...:)

      Delete
  4. Rasa dihargai bila diraikan begini Nomie.
    Moga terus mendapat limpahan kasih sayang berpanjangan
    Selamat berpuasa juga dari kakak. Sehari lagi aje boleh makan siang..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails