Followers

Thursday, May 14, 2015

Bengkel Deko Kek....

Assalamulaikum....

24/4/2015 lepas akak ada la sertai bengkel mendeko kek....
sebelum acara mendeko kami semua bersenam dulu.....
dan ada demo makeup....

1st time ok nak try deko2 kek gini.... akak ni kan keras tangan...
mana ada tau sangat deko2 kek ni.... tau makan nombor 1 la....hahaaa.... 
bila ada bengkel macam gini akak laju jer nak masuk sama.... 
nak gak try sapu2 cream topping... nak jugakla tabur coklat chip atas kek...
nak gak deko munga2 atas kek...hehee..
Alhamdulillah dapat gak buat semua tu.... walaupun pakat2 buat sorang sikit.... 
akhirnya menjadi jugak sebiji kek yang tak semegah mana.....hihii...

Penganjur bagi kami sebiji kek sponge... cream topping.... coklat rice.... 
bunga-bungaan... pewarna dan alatan nak mendeko kek..... 
lepas tu deko lah macam mana pun ikut kumpulan masing2....
kecoh mulut kami dalam kumpulan masing2 nak deko.... 
sebab semua tak reti nak mula dari mana...hahaaa....  
siap buka youtube lagi nak start deko kek macam mana....kihkih.... 
nampak sangat tak retikan.....:)
masa diberi 45 minit sahaja....
kumpulan yang kek paling cantik akan mendapat hadiah....
kumpulan akak dapat no.12... jadikler...hihiii
Yang best sekali tu dapat bawa balik kek masing2 dan makan.... 
ofis akak hari tu dapat 3 biji kek besar2... 
sebab ofis akak wakilkan 3 kumpulan dalam bengkel tu....
kenyang kek jer la kami hari tu....hahaa


Sebelum mula acara mendeko...dengar dulu apa pesan pengadil...

Dah mula mendeko masa ni.... dah kelam kabut masing2 masa ni.... mulut bising nak buat itu ini.... aka macam biasala jd juru ambik gambar masa ni....

Akak pulak take over sapu cream atas kek.... kecoh dah mulut masa ni...hahaa
ehehhh... x siap lagi ke normi oiii.... lambat sangat ni....hahaaa
Konon2 jer tu... padahal kek dah siap pun... kihkihhh....
Kumpulan No. 5....
Tadaaaa.... kek yang telah siap.... kek pakai deko jer ni.... hahaa

Ini lah hasil kek2 yang sudah didekokan olah kami semua.... ada 20 biji kek....



3 comments:

  1. seronoknya kalo ada bengkel gini tmpt sy. sy minat deko kek ni tp yang takde cuma rajin jelah. tu yang setahun sekali pon blm tentu. kehkehkeh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Delete
  2. Heee... bestnya nomie. Kakak suka hadir tempat yg macam ini. Tak menang tak apa tapi best dpt kek free.
    Bila dah susun banyak dah macam kedai kek pulak dah:)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails