Followers

Tuesday, May 19, 2015

Buat Potluck lagi...

Assalamualaikum....

Minggu lepas buat potluck.... 
minggu ni buat potluck lagi.... 
bole dikatakan setiap minggu ada satu hari buat potluck...
macam mana nak kurus lagu ni.... huuuhuuu.... 
mentang2 la sekarang ni student cuti panjang.... 
pantang sebut bab makanan...
pakat la bawa sorang sebekas....
penuh satu meja....hahaaa....
jimat belanja...
tak payah nak susah2 pegi kantin
macam ni la situasi ofis akak.... 
meriah dengan makanan.... 
sebelum mula bekerja makan2 dulu....haha



Gambar potluck minggu lepas... buat bubur nasi ala utara.... ada jugak yang bawa nasi dan lauk campur.... 


Ini pulak menu potluck kami hari ini.... lauk pauk...nasi goreng...nasi lemak...kek...kuih muih dan lain2....

Sambil2 makan tadi pun dah berfikir nak menu apa untuk potluck minggu depan.... hihiii.... acaner tu....:)

5 comments:

  1. seronoknya potluck. sy dah lama tak buat sejak geng2 potluck ramai dah berhenti...tu yg diet tu sbb nak mkn takde geng...hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Delete
  2. astaga bestnye potluck kak..falsya ngan member2 opis dh lama cite nak wat potluck..dh nak masuk sethn dh kak..batang idung bekas potluck pun xnmpk..hehehe

    ReplyDelete
  3. memang besttt potluck ni.. macam2 makanan boleh rasa. sorg bawa sepinggan je pun, tapi cukuppp untuk semua orang..

    ReplyDelete
  4. Meriah..sikit sikit..dikumpul banyak jadinya menu..alhamdulillah..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails