Followers

Tuesday, February 14, 2012

Goreng pisang panas...

Assalamualaikum...

korang buat pe tu???... dah lunch???...dah Solat????...hehe...alhamdulillah...

akak dok layan goreng pisang panas ni... beli otw masuk opis td...sedapp...

asalnya banyak dalam 10 keping mcm tu... last tinggal 4 keping baru ingat nak snap...hehe...

meh jemput makan...ekekek...dah nak abis baru jemput orang...

16 comments:

  1. Makan panas-panas memang sedap nomie... kakak dua hari lepas budak mengaji bagi pisang mentah... malam-malam kakak goreng...

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu kak... klu dah sejuk tak sedap... dah abis pun saya mkn 10 keping pisang goreng sorang2...hehe...

      Delete
  2. huwaaaaa..dah la lapar petang2 ni...huhu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. lapar yer... nnt balik keja wahida jgn lupa singgah beli yer...kihkih

      Delete
  3. oh terus saya ke dapur panaskan minyak dalam kuali untuk menggoreng pisang...sebab pisang dan tepungnya sudah ada...(baru teringat tinggal sikit lagi pisang kat dapur tu)

    ReplyDelete
    Replies
    1. rajin nya ummiarissa...buat lebih sket yer..leh kasi rakan alam maya juga..hehe :)

      Delete
  4. uishh...kene plak ngan air kopi panas2...terangkat habis.....heheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. lupa pulak akak nak bancuh kopi o td...hehe...lapaq sgt la tew...

      Delete
  5. Sedap kalau makan waktu hujan ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu... akak makan td time tghari..hehe... penangan x cukup mkn waktu lunch td...hehe

      Delete
  6. batuk2 ni kena tahan selera nak makan benda bergoreng ni..hehehehe

    ReplyDelete
  7. cheqna kurang suka goreng pisang
    kalu goreng tapai beshnya...=)

    ReplyDelete
  8. lapaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    ReplyDelete
  9. sedapnya kak...makan panas2 n cicah sambal kicap... x leh jd ptg ni nak kene pi cari.. :)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails