Followers

Monday, November 14, 2011

aksi si Arfan...kihkihhh

Assalamualaikumm...

Tadi akak sedang dok membelek-belek henfon besar (panggilan si Arfan pd samsung tab)... ternampak satu video yang di rakam oleh anak2 akak... si Adam yang rakam aksi adiknya buat gaya macam nak berkungfu... Adam buat suara ala-ala filem kung fu gitu... si Arfan lak gaya ikut suara abangnya.... lucu pulak akak tengok... awal tu Arfan nampak gayanya mcm la nak berkungfu jugak lepas tu mcm nak menari pun ada... hehe... boleh ja bebudak ni buat main2...hehe... lokasi di kampung masa balik raya haji baru2 ni... time mama depa sibuk kat dapur masa tu la depa bedua buat kerja....layan jer video tak der tajuk ni....haaaaa...

video

6 comments:

  1. hihi..anak2 tgh nk membesar..mcm2 gelagat n perangai.. :)

    ReplyDelete
  2. salam kenal...

    haaa3x... ini beso nanti boleh wakil negara untuk sukan sea dalam acara gusti ni...

    ReplyDelete
  3. macam nielah dik ... anak2 kan .. mcm2 hal :)

    ReplyDelete
  4. alah kak...tak leh tgk...opis lieya blocked sume2 video nie...kene pasanng bband sendiri...nanti2 lieya tgk lagi...sure kecoh tu kan kak....

    ReplyDelete
  5. amboih bukan main lagi gaya ala2 kungfu dia tu ye.heeee

    ReplyDelete
  6. hihi.. mcm2 kan perangai budak2 ni.. kdg2 kita tak terfikir pun mereka akan buat cmtu..

    kelakar + comel jer saya tgk..hihi

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails