Followers

Monday, September 5, 2011

kuih raya...

saja jer nak tayang kuih-kuih raya yang di bawa ke ofis hari ni...
al maklumla  masih mood raya lagi kan... hehe..
jemput makan semua...
ni ja yang ada..
cheese tart nenas, almond london, makmur dan biskut kacang mazola..
lain dah abis...

17 comments:

  1. almond london ...my favourite tu

    ReplyDelete
  2. almond london...percaya tak raya ni cheqna belum makan satu pun kuih raya.....
    hehehehe

    ReplyDelete
  3. akak punnn baru kirimkan anak2 utk teacehr tuisyen dia :)

    ReplyDelete
  4. byk lagi biskut raya dia... :)
    Mama suka tart nenas..hhheee

    ReplyDelete
  5. selamat hari raya kak..ampun maaf.. kita bwk semalam..tu pon 3 jnis je..tk byk beli kuih thn ni..hihi

    ReplyDelete
  6. mak mertua baru bagi kuih raya.. banyak lak tu.. entah bila la nak makan, tgh sakit2 mcm ni

    ReplyDelete
  7. ktorg lg lah..raya thn ni xde kuih raya..uhuk..
    mkn kuih raya kat rumah org jer..^_^

    ReplyDelete
  8. Syoknyer kuih raya tu. Cheese tart nenas tu paling best.

    ReplyDelete
  9. :) sedap2...nak singgah makan la...

    ReplyDelete
  10. Jom join giveaway dari Wanita2u pula. :)
    Hadiah mmg sangat menarik. Berbaloi-baloi join. Hehehe.

    http://portalwanita2u.blogspot.com/2011/09/wanita2u-2nd-giveaway.html

    ReplyDelete
  11. selamat hari raya maaf zahir batin.

    banyaknya biskut raya.almond london sedap, tahun ni cik ina tak buat plak.

    ReplyDelete
  12. salam.. paling klasik kue bawlu cicah kopi o

    ReplyDelete
  13. Biskut raya,, sempat juga wia bekalkan dari kampung yg nak hampir habis dari balang kuih mak ..Hehe

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails