Followers

Sunday, September 4, 2011

foto kenangan hari raya 2011...

Assalamualaikum....

Jumpa lagi kita2 yer... saya dah masuk kerja hari ni.... mood kerja nan ado lagi ni.... besa la cuti one week kannn...hehe.. apapun mood raya tetap masih ada lagiii... kuih raya pun ada lagikk... siap bawa mai ofis lagi niii...dok kunyah2 ni...hehe
alhamdulillah sudah selamat kita berhari raya... semua nampak happy jer kan... ramai dah upload foto raya kan... meriah nampak... warna warni tema baju korang semua... hehe...
saya pulak macam besa jer tahun ni... tema merah menyala... foto tak banyak pun ada sekeping 2 jer... tu pun kira sempat ambil sebelum tetamu datang....hehe... maklumla sibuk dari pagi sampai ke petang....
kami sediakan juadah hari raya mee rebus... lemang.. serunding ayam... kuih raya bermacam jenis... kerepek ubi n pisang... dan macam lagi laaa...
raya pertama tahun ni berraya rumah saya.... kul 12.30 tghari bertolak ke rumah hubby... dekat jer kami dlm 10 minit sampai la... dekat jer kannn... kampung sebelah tu jaaa...hehe
raya ke 3 lak makabah ada buat rumah terbuka kat rumah serentak dengan majlis pertunangan adik bongsu... so lagi meriah laaa... ramai saudara yang datang.... tak cukup tangan melayan tetamu datang.....hehe.....

gambar2 ni pun colang caleng campur aduk jer... apapun layan jer laaa....

sempat posing dalam kereta otw balik kampung ari sabtu...
gambar pagi raya kami.... famili kak dan adik lelaki jer tak dak masa ni...
kami sekeluarga bersama mak tersayang...

sempat bergambar di atas pelamin...

adam nak juga..hehe

sempat ambik gambar tetamu pertama d pagi raya...

foto ni raya ke3... hari bertunang adik...

arfan pun nak jugaaaa... hehe

adik ngan anak2 sedara nya...


6 comments:

  1. Selamat hari raya.... cantiknyer adik :-)

    ReplyDelete
  2. cheqna masih bercuti
    beshkan dapat beraya beramai2 ni =)

    ReplyDelete
  3. lepas raya majlis kawin pulak kan dik . merata2 .. makan jee ekekek kami2 di pahag mcm nie juga :)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails