Followers

Thursday, August 12, 2010

Happy Anniversary Ke8..

Pada 10/8/2010 lepas anniversary aku ngan my hubby yg ke 8.. yah! pejam celik2 dah masuk 8 tahun kami bersama yer.. kami di ijab kabulkan pada 10/8/2002... banyak kenangan masa tu..hihi..
Untuk kali ni aku tak buat per pun.. cuma tempah kek sebiji jer (dari rakan tempat keje.. sedap tau..).. cuma makan2 kami sekeluarga jer.. kan esok tu kita berpuasa.. kira sambut skali la..
"Semoga Kami Bahagia Selalu dan Dimurahkan Rezeki"


Cake anniversary kami..

3 comments:

  1. happy anibessery kak normi...
    moga ceria

    ReplyDelete
  2. tima kasih.. amin.. salam ramadan..

    ReplyDelete
  3. Kak Normi,Selamat Ulang Tahun Perkahwinan.

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails