Followers

Wednesday, September 17, 2014

Projek kek coklat muffin Tepung Ajaib.......

Assalamualaikum....

Cehhh...projek la konon...macam la projek masak besar-besaran...
padahal buat kek coklat jer.... kek paling mudah di hujung jari je....
akak ni bukan senang nak masak kek bagai.... paling malas la nak wat kek2 ni...
al maklum la ngan anak kecik mana sempat nak  pukul telur, nak ayak-ayak tepung itu ini dan nak keluarkan oven....
projek kek coklat akak ni mudah dan senang sangat....kemarin cuti hari malaysia akak tak kemana....
so akak ajak la anak dara dan anak2 bujang akak main masak2 kek.....
akak guna Tepung Ajaib ok.... just masuk kan 2 biji telur jer... yang lain semua dah ada....
mudah dan senang.... memang terbaik sangat hasilnya....
bole juga dikukus...tapi akak bakor je...
lagipun akak saja jer nak gunakan oven akak yang lama x panas tu...:)

Meh la tengok hasil kek coklat muffin yang mendapat pujian cik abang dan anak2...kuikuiii....


kek coklat muffin yang sudah masak belum topping lagi...



 kek siap bertopping... melting sangat....:)



 Ini lah Tepung Ajaibnye... memang sonang.... bole la cuba....



Note: cik abang dan anak2 siap request akak buat lagi kek coklat ni.... sedap sangat la tu...hahaaa

7 comments:

  1. anta kat anis sikit kak nomi.. yummy...

    ReplyDelete
  2. alamak!tak boleh tengok coklat...sedapnya....


    Jemput join segmen http://kasihlestariabadi.blogspot.com/2014/09/segmen-blogwalking-lestari.html

    ReplyDelete
  3. uik mudahnye ... brape harga die tu

    ReplyDelete
  4. waaa sedappppnye..baru tadi baking kek untuk hero saya juga...kek choc juga...

    salam ukhwah dari mommylina (KBBS)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails