Followers

Monday, April 7, 2014

musim bunga melanda...........

Assalamualaikummm...

Hari isnin tak der entri so hari selasa akak up satu enti yer... elehhh macam la akak ko ni rajin sangat buat entri bagaikan... kadang2 tu malas melanda... sabor je la....hihi

Sekarang ni kami di kawasan utara ni dilanda oleh musim bunga para2 sakura macam kat korea tuuuu.... sapa2 yang yang minat citer korea mesti tahu punya....akak tak minat sangat citer korea morea ni...huhuuu.... ramai member kat FB akak dok upload gambar pokok berbunga cantik itu.... kat kawasan akak pun banyak... cantik sangat...sejuk jer pemandangan mata....







cantik sangat...gambar ni akak yang snap... dekat jer ngan umah dan ofis akak.... bunga kaler pink... ada jugak yang bunga kaler putih....

gambar ni  dekat ngan kampung akak di kedah nun disana..... gambar ni kredit dari kawan akak... masa dia balik kampung baru2 ni.... cantik sangat...

Gambar ni pulak kat Bertam Kepala Batas Penang.... itu bukan akak tau...kawan ofis akak... putih jer berbunga.... cam kat korea la pulak...hahaaa....

selepas jer panas datangnya hujan terus pokok berbunga....begitu indahnya ciptaan Allah S.W.T.... tak payah kita pergi ke korea sana....:)

22 comments:

  1. dah macam korea dah ni.. :)
    cantik..

    ReplyDelete
  2. wahhhh mmg cantik betul,, seronok la dekat sane merasa mcm kt korea heheh :)

    ReplyDelete
  3. dah mcm dkt oversea,,,cantiksangat...

    ReplyDelete
  4. salam. subhanallah cantiknya bunga hee :)

    ReplyDelete
  5. cantiknya...rugi takde kat kl...kalo tak boleh bergambar feeling sakura kat Jepun..hehe

    ReplyDelete
  6. subhanallah, cantiknyaaaa lahaiiiii. :)

    ReplyDelete
  7. Cantiknya. Kat Perlis boleh tengok bunga sena berguguran :)

    ReplyDelete
  8. cantik..boleh pi berangan kat bawah pokok sambil tengok bunga berguguran XD

    ReplyDelete
  9. memang cantik sangat kak.. kat perak pun sama.sejuk mata memandang

    ReplyDelete
  10. Sangat cantik.. macam berada kat luar negara pulak. Ada terbaca dalam paper beberapa hri lepas ttg 'musim bunga' yang melanda beberapa negeri terutamnya Kedah.

    ReplyDelete
  11. boleh fefeeling macam kat jepun lahh.. hehe.. nak balik kedahhhh ;(((

    ReplyDelete
  12. Gambar atas sekali tu macam kat Jalan Tun Razak, depan bomba yer ker?

    ReplyDelete
  13. BETUL KAK...cantik kan..takyah susah2 nak pi jepun tgk sakura heheeheh...kat johor pun ade pokok nie...lawa2 sgt...lieya suke tgk yg pink tu...

    ReplyDelete
  14. cantik sangat ! musim bunga melanda seluruh malaysia, inilah hikmah musim kemarau yang panjang..subhanallah...
    p/s: singgah cuit INTI

    ReplyDelete
  15. bunga-bunga cintaaaa layu dipusaraa ,, haha

    ReplyDelete
  16. cantik tu! x dpt p jepun..dpt p sini pun jd la...ha..ha..

    ReplyDelete
  17. sekarang ni banyak yang tanam pokok ni.....suka sangat mcm pokok sakura.. but versi malaysia..

    ReplyDelete
  18. subhanallah..cantiknya..geram je tgk..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails