Followers

Tuesday, February 4, 2014

Anak Dara Akak...

Assalamualaikum...


Lama bebenor tak update ceritera pasal anakdaraintanpayungmanjauchuk akak si Allyssa .... 
kejap jer udah genap 1 tahun 4 bulan umurnya hari ni.... 
alhamdulillah makin besar... makin cerdik.... makin banyak akal... makin dan makinnnn...heheee...
penat layan feel Allyssa ni tau.... penat2 pun mama tetap cayang mu dikkk...:)

Allyssa sekarang ni dah pandai merajuk...klu merajuk siap buat muka sedih...lepas tu tunduk jer muka....comel la sgttt.... jugak pandai buat perangai manja gitu.... manja ngan abahhdan abang2nya.... klu datang manjanya lentok abis kepala kat akak.... heheee... senyum memanjang...

Allyssa jugak sudah tahu marah... kalu marah tu jerit je kerja nya... kalau tak dilayan kat situ jugak dia jerit tak abis-abis.... heheee... feel ikut sapa le tu dik oiii...

meh tengok gambar Allyssa di kampung semasa balik raya cina baru2 ni.... mana mau tengok orang dok snap gambar dia....tak layannya... hahaa










 
Mama cayang adik ketattttketatttt...muahhhh


6 comments:

  1. alololo comelnya adik pakai baju merah...=)

    ReplyDelete
  2. Comeynyer dia..memacam gaya dia yer...manis sungguh berbaju kurung merah...cute

    ReplyDelete
  3. hai kak normie junior..hehe :)
    comey aih alyssa ni..
    bila nak mai umah auntie shark ni :)?

    ReplyDelete
  4. alalala..comelnya!! besar dah dia ye kak

    ReplyDelete
  5. Comel pakai baju kurung tu... muahhhh!

    ReplyDelete
  6. ala comeinya amoi kecik ni...hehehe

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails