Followers

Wednesday, August 10, 2011

kek anniberseri ke 9 tahun..

Assalamulaikum...

buat n3 ni semata2 nak show kek anniberseri saya yang ke 9 tahun laaaa.... kek ni dah separuh selamat masuk perut.... lepas berbuka puasa di luar baru balik umah potong kek... hehe... tu pun budak2 2 org tu tak sabar nak potong petang kemarin... si Adam siap cakap mama tu "kek kawin" mama ke???... nak tergelak la pulak.... cakap pada Adam tu kek sambut ulangtahun kawin mama n abah... baru dia faham... hehe... pa pun tengok lah ... cantik tak???.. cantik tak??...



** Terima kasih atas ucapan selamat dari rakan2 alam maya yang disayangi sekalian...

14 comments:

  1. cantik...
    tahniah kak...moga bahagia buat selamanya

    ReplyDelete
  2. Tahniah Normi :)Semoga berkekalan ke anak cucu hendaknya..

    *Semalam saya pun celebrate hari istimewa.. Hari lahir anak sulung yang ke 11 tahun :)

    ReplyDelete
  3. cheqna:terima kasih dikkk...

    Mrs Nury:salam kenal dr saya... terima kasih... happy besday to anak Nury...

    Ini belog saya: sedap tau..hehe.. terima kasih...

    ReplyDelete
  4. semoga kekal hingga ke akhir hayat. amin :)

    ReplyDelete
  5. congrats for the 9 years
    semoga kekal ke akhirat :)

    ReplyDelete
  6. COMEL.....wah mkn kek la yeak semalam...sure sonok anak2 akak....kat umah ni pun, kalo ade ape2 nak celebrate tak sah takde kek heehehehe

    ReplyDelete
  7. cik tikah: terima kasih..aminn

    Yan: terima kasih... aminn..

    Lieya: comel kan2... hehe... betoi tu anak2 yang paling suka mkn kek... teruja mereka kan...hehe

    ReplyDelete
  8. ada lagi kek tu? minta skit!

    ReplyDelete
  9. happy anniversary moga kekal ke syurga

    ReplyDelete
  10. waa~ happy anniversary...^^,

    ReplyDelete
  11. nampak pn dh sedap...hehe...
    apa2 pn tahniah...
    bgus jugak anak akk tu faham perkataan ulangtahun kahwin dgn papa nye...
    klau tak fhm gak, pjg lebar lg lh kena bercerita...hehe

    ReplyDelete
  12. sedappp nye..bulan puase ni ape pun sodappp :)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails