Followers

Saturday, May 21, 2011

Foto potong kek besday Adam...

Assalamualaikum...

Jumaat 20/5/2011 kan besday Adam... so kali ni acara potong kek kat KFC... sambut kami ber 4 jer.. kek besday Adam kali ni bertemakan Upin dan Ipin.....
layan jer foto2 kami anak beranak potong kek sama2...






Besday boy...

9 comments:

  1. wahhhh...kek upin ipin lah...seronoknya... :D sungguh2 besday boy makan kek.....

    ReplyDelete
  2. hehe.. seronok adam dpt kek tu... mkn brsungguh2..

    ReplyDelete
  3. happy b'day...d

    kalau nampak si uzrei dgn kek upin ipin ni mesti dia kata kek dia

    ReplyDelete
  4. thks... kena tempah untuk si Uzrei satu la klu mcm tu.. hehe..

    ReplyDelete
  5. hepi beday adam. jadi anak yg soleh, pelajar yang cemerlang, insan yang selalu menurut perintahNya..

    ReplyDelete
  6. seronoknya adam .. cantik kek .. janji anak2 suke kan :)

    ReplyDelete
  7. nampak sedap kek :) aa rindu kfc..huhu

    ReplyDelete
  8. NM02, Ieda, Frometoyou: thks...

    ReplyDelete
  9. wow kek upin ipin lagi..budak2 sukalah karekter kartun

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails