Followers

Tuesday, March 5, 2013

Allyssa sudah 5 bulan...

Assalamulaikum...

Kemarin 5/3 genap usia Allyssa 5 bulan... Alhamdulillah... Semoga Allyssa membesar dengan sihat...

Allyssa sekarang ni sudah pandai meniarap... angkat bontot sikit2...
sudah alert dengan sekelilingnya....
pandai gelak mengekek-ngekek....
sudah kenal mama, abah, dan abang2nya...
pandai nak dukung jer... selalunya baring dan meniarap kejap jer lepas tu nak dukung...
kalau didukung sengih memanjang....haha
pandai tengok orang makan atau buat apa2 berdekatan dengannya...
contohnya kalau mama tengah pakai bedak depan dia mesti perhati jer sambil senyum...
pandai pegang barang mainan.... kalau kita ambik siap cebek pulak tu...
mulut sudah bising-bising...satu rumah riuh ngan suaranya... hehe...

Allyssa yang suka senyummm...;)

note: minggu depan Allyssa kena gi inject 5 bulan... moga tak demam yer adik....hehe

16 comments:

  1. Mesti kena gomol abang-abang dia ni. Auntie tengok pun tak menahan, kalau dekat boleh culik masuk rumah selalu. Best ni peluk-peluk..

    ReplyDelete
  2. geram je tgk muka allyssa. comel sgt!

    ReplyDelete
  3. alamak bestjer tengok babyni... kalau dekat lerh ler pegang pipi dia...

    ReplyDelete
  4. comelnya dak Allyssa ni.. ;)
    ceria je nengok dia.. ;)

    ReplyDelete
  5. alahhhhhhh comelnyaa allyssa ..
    kejap je dah 5 bulan kan ;))

    ReplyDelete
  6. ala tomei tomei nyer la anak dara kicik ni..
    sebijik mak dia aihhh :)

    ReplyDelete
  7. alahai comelnye anak dara ni..gigit kang.

    ReplyDelete
  8. salam kenal....singgah follow sini...

    p/s:comelnya......

    ReplyDelete
  9. alhamdulillah Allyssa membesar dgn sihat...moga terus sihat dan menjadi anak yg bijak yeak sayang...

    sonok ade anak gugurl ni kan kak normi...sakan boleh melaram kan anak dgn headband ...dah le headband skrang ni cantik2 hehehehe....suke tgk Allyssa pakai...

    ReplyDelete
  10. amboii besarnya rteben kt kepala tu hehe...comeinya dia senyum...
    rindu pulak kat baby..anak2 dh besar semua hehe

    ReplyDelete
  11. hei dak kiut, meh nak gomol skit

    ReplyDelete
  12. comel laaa allysa ...kiss sikit meh :D

    ReplyDelete
  13. Alahai comelnya... Boleh wat menantu ni.. Kekeke

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails