Followers

Sunday, February 17, 2013

lama tak bawa bekal...

Assalamualaikummmm...

Hari ni rajin sket bolehhh (hari2 lain pun rajin gak tapi rajin ke kantin ja..hehe)...bawa bekal ke ofis... bukan rajin masak sangat pun... semalam disebabkan Mak Abah akak mai rumah... so masak lebih sket kari ikan.... tetengok pagi tadi ada lagi belen kari ikan... apa kata bawa mai ofis boleh buat makan pagi... so tapaw la apa lagi... hasilnya dapatla satu bekas bekalan buat akak yang asyik dok lapar jer sejak dua menjak menyusu kan Allyssa ni... hehe... simple but nice... boleh la lapik perut untuk pagi tadi....



boleh tahan besar bekas bekalan akak ni kan... :)

meh tengok apa di dalam....


+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+



nasi separuh... lauk kari ikan... ngan sepotong kiuh lapis (en.suami beli)..simple sgt...
sudu lupa bawa so kita pakai sudu plastik ja...hehe
 
close up sket kari ikan.... setapppp... haha

sekali sekala bawa bekal gini best jugak... ini tidak selalu ja tapaw dari makcik kantin... heheee...



note: sekarang akak dlm mood batuk... makin menjadi batuk ni... telan ubat segala dah..petua cuba memacam... tak jugak surut...

14 comments:

  1. Asam keping tu dimakan juga ke? :)

    ReplyDelete
  2. simple tapi sedap! saya pun bawa bekal ke office arini. nasi dan ikan tenggiri masak kicap je pun

    ReplyDelete
  3. kak cik... asam tu memang tuk dimkn...saya suka asam keping yg telah dimasak...hehe

    ReplyDelete
  4. siap dgn dessert kuih lapis tu kak heeheheh

    betul tu kak kadang2 bosan makankantin....bawak bekal sesekali mmg syok...sebab tu kdg2 lieya gigih simpan sikit lauk semalam...leh angkut bwak pi opis heheheehehe jimat pun jimat kan kak...

    ReplyDelete
  5. hahahha..
    kari siap..
    mana tahan..
    :)

    ReplyDelete
  6. lamanya lia x dtg sini..tgk2 anak akak dah 4 bulan :) sedapnya makan kari,cicah roti pun ok tu kak...

    ReplyDelete
  7. sejak beranak kan danish tk bwk bekal lg..nmpk sgt tksmpt nk siap bekal sdri..hiks

    ReplyDelete
  8. nyum2..skrg musim batukkan kak?kami anak beranak pakat batuk skrg ni..huhu

    ReplyDelete
  9. Alin lgilah makan tahun x bawak bekal...hehehe...dapnyer

    ReplyDelete
  10. Aslmkum Adar
    siap bekal kari ikan...pasti berselerakan mkn
    moga cepat semboh dr batuk..

    ReplyDelete
  11. lama dah saya tak bwk bekal kak..

    sedapnya kari ikan...saya suka mkn kari kak..feveret!!

    ReplyDelete
  12. b4 kawen saya sker bawak bekal, dah ada anak kecik tak sempat dah la nak standby bekal pepagi buta... tido pun tak penah cukup kak. hehehe

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails