Followers

Wednesday, October 12, 2011

Blog adik comey yang femes...

Asslamualaikummm...

Selamat hari khamis yer blogger2 semua... kihkih... saja jer akak nie...dah nak hujung minggu yer kiter... saja jer tadi masa terluang-luang ni blogwalking kat merata-rata ceruk blog yang ada... memang kena bw satu kali satu hari klu tak mcm tak kena jerkan...hehe... blog addict la katakan....padahal bukan blogger tegar pun... saja arrr akak nie...
terjah le punya terjah ternampak le satu blog ni mcm biasa akak dengar namanya... http://najwalatif.blogspot.com.... macam nama penyanyi lagu cinta muka buku jer... yang glamour kat youtube tu....yang kecik comey tu... yang masih sekolah lagi tu.... yaaaa betul la bila bukak blog tu baru confirm si comey yang nyanyi cinta muka buku tu.... hehe... rupanya si comey tu pun ada blog... hehe... akak baru tahu jer hari ni.... betulla akak ni ketinggalan kan...hehe.. terus akak jadi follower dia tau... pulun kannn..... nak gak glamour... kihkih...

tengok ni....
kan akak dah jadi follower tu.... hehe.. ramai dah jadik follower... org glamour la katakan....

si gadis you tube... cinta mukabuku...

comey kan najwalatif ngan giternya...

13 comments:

  1. wah dah ramai dah follower dia kan, dah jadi artis pun :)

    ReplyDelete
  2. wah ramainnye follower dia..comel la dia nyanyi men gitar..i like.. :)

    ReplyDelete
  3. suke gile lagu dieee ...sempoi jek....ni esok2 jadi mcm yuna la ni kak normi....

    ReplyDelete
  4. lagu dia sempoi kan dik
    akak baru nak folo dia
    kasi dia lebih famessss :)

    ReplyDelete
  5. ramai giler followers..dah glamer gitu..

    ReplyDelete
  6. suka dgr lagu dia..
    org nye comel jer kan.. ^_^

    ReplyDelete
  7. dah tengoK bLog dia semaLam...cantik jer...^___^

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails