Followers

Wednesday, August 24, 2016

Sale Kain Pasang....

Assalam...

Baru2 ni kedai kain Nagoya buat sale... 
 offer tutup kedai... habiskan semua stok kain yang ada... 
harga kain jadi separuh harga...

Bukan semua kedai kain Nagoya buat Offer ok...
kedai kain Nagoya Eon Big kat tempat akak jer...
risau pulak nanti pakat semua serbu Nagoya berdekatan.. hehe

Contoh yang sepasang 6 ringgit semeter jadi 3 ringgit... 
12 ringgit semeter jadi 6 ringgit semeter... 
begitula harga kain2 yg lain... jadi separuh harga.... 
kain langsir pun sama kejap jer abis... hahaaa

Akak dapat la buat tangkapan 4 pasang kainnya...
itupun puas memilih...
nak paling cantik la konon...
hahaa..
dapat la kain buat baju kurung pakai mai ofis... :p

 pakai baju bunga2...hehe



Note: next week merdeka day... jatuh pulak tengah2 minggu... rehat2 di rumah jer la kot...
"SELAMAT HARI MERDEKA 2016"



6 comments:

  1. wahhh...murah tu kak...kalau saya pun wajib sambar sepasang dua...hehe...

    ReplyDelete
  2. dana selalu pi nagoya kt aeon big tuh kak.... sampai bila tuh kak sale nya?
    nk pindah ke nagoya situ? dana mmg suke supink kain situ... prefer situ lg dr jakel tuh...

    ReplyDelete
  3. murahnya, tengah2 gaji baru keluar ni bolehlah akak shopping lagi ek? hihi

    ReplyDelete
  4. Cantik lah Nad..
    Pastu murah pulak tu :)

    ReplyDelete
  5. murah sgt2 tu..mmg berbaloi beli byk2.. buat bju kerja..atau leh simpan raya thn depan..

    ReplyDelete
  6. Nagoya kalau tak ada sale pun murah-murah Nomie
    Kakak pun suka beli di Nogaya berbanding di Jakle.

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails