Followers

Tuesday, June 14, 2016

Projek ayat Kufi..

assalamualaikummmm

Salam Ramadhan ke 10...

Semoga ceria semuanya dalam menjalani ibadah puasa...

Aamiin...

projek akak pagi2 hari Rabu...

print ayat Kufi...


 masukkan dalam frame
dan 
letakkan atas meja...

lepas ni print kaler lagi cantik....:) 
SubhanAllah...
 




Note: kemarin petang akak call mak di kampung... masa call mak tu mak tengah buat kuih koci dan kuih lepat.... rindu kuih mak.... huhuuu... x sabar nak balik berbuka puasa dgan mak abah dan kakak serta adik2.... :(

5 comments:

  1. Kalau beli yg dah siap-siap kat kedai tu mahal sangat
    Buat sendiri macam ini ok juga kan.

    ps: Ha... baliklah apa nak tunggu lagi. Kakak suka kuih koci:)

    ReplyDelete
  2. Good idea juga ye Adah..
    Print senang ajer..
    Cantik juga tu..

    Akak lagi rindu masakan arwah emak .. Alfatihah buat mak akak..
    Selagi mak ada ni .. elok kita balik kan Adah..
    Akak dulu macam tu..
    Bila ramadhan selalu kumpul reramai berbuka puasa..

    ReplyDelete
  3. memang trend ayat kufi skrg ni kan sis.. cantik ja tengok..bos sy kt sini siap tempah dan letak opis :)

    ReplyDelete
  4. cantiknyeeee..kemas sgt tau..kuih lepat..sedapnye..nak2 pulak lepat tepung..adehhh..mana nak carik zaman skang nie...susah tau kak nak jumpa..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails