Followers

Tuesday, May 20, 2014

Besday Adam ke 11 tahun (20/5)

Assalamualaikum..

Kemarin 20/5 genap la anak bujang sulung akak muhammad Adam Hakimi 11 tahun.. besar panjang sudah Adam sekarang ni.. hampir sama tinggi ngan mama.. kejap jer dah jd anak teruna.. kalau akak cakap gitu kat adam malu jer dia.. hihi.... suka senyum Adam ni.. kena marah pun masih senyum.. mat senyum sokmo.. hahaaa..

Mama ucapkan "Selamat  Hari Lahir" buat Adam.. mama doakan agar Adam membesar menjadi anak yang baik dan berjaya di dunia dan di akhirat.. aminnn..

Apa lagi moh la kita potong dan makan kek ye anak2.. :)



14 comments:

  1. salam. happy birthday to Kimi :)

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah..moga menjadi ank yang soleh..

    ReplyDelete
  3. selamat hari lahir adam. Semoga menjadi insan yg berjaya suatu hari nanti.

    ReplyDelete
  4. hepi besdey adam....moga jadi anak yg sihat, soleh dan sentiasa membanggakan ibu dan bapa....

    ReplyDelete
  5. selamat hari lahir adam hakimi....semoga mjadi anak yg soleh =)

    ReplyDelete
  6. happy birthday adam hakimi.. semoga membesar menjadi anak soleh yg boleh bahagiakan ibu dgn ayah..

    ReplyDelete
  7. happy birthday Adam Hakimi, semoga menjadi anak soleh yang berguna buat keluarga, agama, dan negara.

    ReplyDelete
  8. Happy Birthday Adam... Moga jadi anak yang soleh ye... Menyejukkan hati ibu dan ayah... Amin

    ReplyDelete
  9. Happy birthdayand Barokalloh Adam :) Waah enaknye cake tuuu :))

    ReplyDelete
  10. Nampak sedap je kek tu kak :) terliur Misaki nengoknye.. XD

    anyway Happy Birthday Adam.. wish you be good son, love mom and dad, be a good Muslim and always happy dunia akhirat.. aamiin ^__^

    ReplyDelete
  11. Glad to have found your site. Keep up the good work! DB Product Review

    ReplyDelete
  12. Macam sedap je kek tu. Adam happy birthday ye. Semoga jadi anak soleh :)

    ReplyDelete
  13. Besar dah anak bujang akak.. hepi bufday buat Adam..

    ReplyDelete
  14. selamat hari lahir adam hakimi, semoga menjadi anak soleh. semoga keluarga akak diberkati Allah dunia akhirat :)

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails