Followers

Tuesday, April 2, 2013

Xtvt mandi manda...

Assalamualaikum...

Kerana memenuhi permintaan anak-anak nak mandi air terjun... So Ahad lepas akak anak beranak pergi bermandi manda di Lata Bukit Hijau... tempat dah selalu pergi... ok jugak la... kira 1st time jugak la Allyssa ke situ... hehe... layan jer la dik permintaan abang2 tu yer... kalau ikut akak tak nak pergi sebab tak sesuai ngan baby kecik kan... risau gak sebab masuk hutan sket... nasib baik Allyssa ok...hehe

meh tengok foto2 kami....









Allyssa tengok jer Abang main air...huhu...



Note: 2 hari lagi genap Allyssa 6 bulan... jap jer... kiter potong kek yer dik...hehe

9 comments:

  1. Bestnye kak normi!! Lieya lagi suke mandi air terjun ke sungai gini dari mandi pantai sbb airny sejuk pastu x melekit dgn air masin n pasir pantai hehehehe sunburn pun kureng hihihi

    Jernih n bersih airnye ye kak....syok piknik gini....anak dare akak brani ke mandi air sejuk2 ni hehehehe

    ReplyDelete
  2. panas2 ni mandi air terjun memang besh r....

    ReplyDelete
  3. wahh, bestnya. Dah lah sekarang cuaca panas jd ngam lah mandi-manda. hehhee

    ReplyDelete
  4. bestnyer tempat ni...airnyer jernih betul seronok mandi manda...

    ReplyDelete
  5. Geram aje Allysa tengok abang-abang mandi. Tunggulah setahun dua lagi siapa lagi ligat hihi...

    ReplyDelete
  6. bestnya!! mcm xde org je kak kt area tu

    ReplyDelete
  7. dlu msa dduk kpg, selalu dgr kisah2 seram + sedih dr lata bukit hijau..tu sbb atok wan pon tak kasi kitorg pegi tambah plk bwk baby kecik..adehh

    penah pgi sekali dgn family mmber tksilap..lupa dh

    ReplyDelete
  8. lapang dan nyaman je kelihatannya..

    p/s: cikgu tak pernah lagi bawak anak-anak p mandi sungai..huhu..tak berani takut uncontrol lak..kecik2 agpun..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails