Followers

Monday, December 12, 2011

lawak pun ada.. kesian pun ada...haha..huhu

sapa la punya kerja ni... hehe..

14 comments:

  1. ekekke x silap akak dikk .. dia nak elak dari kena saman nie :))

    ReplyDelete
  2. hahaha, nie nmanya kreatif *>*

    ReplyDelete
  3. keter sapa yg kena pecah ni, mmg kesian..
    + lawak sekali.. pengakuan yg jujur - "kena bangun awal pagi"

    ReplyDelete
  4. Nampak lawak tapi kreatif juga kan:)

    ReplyDelete
  5. hahaha... mesti dah selalu kena, tu pasal jadi mcm ni. terbaik nih.

    ReplyDelete
  6. tu dia aihh kesian tuan punya keta..sapa la yg buat tu..hahah lawak pun ada kak nomi :)

    ReplyDelete
  7. adehhh keta sapa la nie...hehe agaknya tuan punya keta dah tak larat nak pasang cermin kot?

    ReplyDelete
  8. kesiannya kt org tu....
    moga2 cpt dia jumpa org yg bertanggungjwb tu...
    Amin......

    ReplyDelete
  9. kreatif betul..yg penting msg nye sampai ;)

    ReplyDelete
  10. hahahahahaha...eh buleh ker gelak..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails