Followers

Tuesday, December 14, 2010

Kursus yg lepas..

Salam..

Baru2 ni ada attend kursus di langkawi.. kursus Bina Asas Negara.. kursus ala2 santai jer.. awal tu terfikir jugak kursus ni mcm BTN tu ke?.. bila pegi ke ke sana baru tahu tak sama pon.. kira tak stress sangat la.. kursus ni ada 3 kumpulan yg kena pegi.. kira kami kumpulan yg ke 3... yg bestnya pegi kursus ni sambil menyopin.. sambil menyelam minum air.. boleh dalam berkursus tu masing dah cakap pasal nak beli itu ini.. isk isk.. pa pon layan je gambar2 kenangan ni...


ketika menunggu feri yg belum kunjung tiba.. kat jeti Kuala Perlis.. masa ni belom ramai lagi orang yg duduk di belakang..


Sempat lagi posing sorang2 dalam feri.. kes tangkap gambar sendiri.. tu yg senget jer kepala..


Suasana dalam feri.. sambil layan TV gambar Zoo yg lan pet2 berlakon.. lucu gak sampai tak rasa bot dah tiba..


Tu dia dah nampak si helang gergasi yg tak pernah terbang2 lagi.. Pulau Langkawi menggamit..


Masa ni nak pegi dengar ceramah di dewan utama.. sempat lagi posing kat depan rumah lobby Tok Senik Resort.. tak pegi dekat sbb tak larat naik bukit tu.. resort ni bebukit bukau.. nak ke bilik pon jauh.. tapi di sediakan van klu nak ke satu2 tempat.. klu nak jalan pon boleh sbb kat sana redup jer tak panas sbb byk pokok2..


Sempat posing dulu depan bilik kami menginap.. ni ketika sebelum pegi buat tugasan luar di sekitar langkawi.. resort ni macam rumah2 kampung.. tapi lengkap prasarananya macam hotel... kira best la..



Hah.. ni dia bentuk resort kami duduk.. ada yg sebijik2.. ada yg macam rumah besar.. ikut permintaan..


Posing lagi.. tak habis2..


Dewan utama.. cantik..


ni ketika buat aktiviti luar kat pantai Cenang.. ketika ni sedang berbincang sbb esok pagi kena present..


sempat posing dulu..


posing reramai ketika malam dinner..


Masa ni posing atas bas ketika nak balik... masing2 tak sabar nak pegi sopin.. gambar sopin tak ambik pon sbb tak sempat.. ramai orang maklum la cuti sekolah..


Bergambar bersama akak2 satu tempat keja ketika tggu feri nak balik... muka letih ya amat..


Suasana ketika di jeti.. masing2 penat..


klu free nanati saya update cerita pegi ronda2 Perlis pulak..

1 comment:

  1. bestla akak kan smbil kursus boleh soping2 kan...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails